flyter på..

Ja liver flyter på för fullt! Ibland går det lite snabbt bara. Mycket jobb just nu men bara roligt. den här veckan känns allt toppen i både knopp och kropp ;) Idag blir det massor av träning inför en uppvisning på Tuna Park på lördag. 11.30 och 13.30 så det är bara att droppa förbi och kolla på min super snygga dansgrupp! hehe


Igår kom älsklingen hem och överraskade mig. Blev såå glad! :) Han kommer ju hem på onsdagar annars men igår stod bilen på parkeringen när jag kom hem :) Åt bakad potatis med skagenröra och sallad och mums vad gott det var. Sen gick vi och la oss rätt tidigt och somna i varandras armar precis som det ska vara.


Nästa vecka är det lov! Ska bli super skönt! Men jag har ändå bokat in lite extra dansklasser då jag får så himla ont i kroppen av att vara still. Så det blir super. Sen är det påsk och det blir nog en ensam påskhelg med bara mig och filip och inte våra gulliga familjer kommer upp hit och firar dvs ;)


Nu ska jag se ett avsnitt av Off the map innan jag ska iväg till gökstensskolan!



Jo vi var på gotland i helgen för att fira lillsyrrans 18 års dag! och det blev en snabb och intensiv helg men hur bra som helst! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback