hej!

det är hemskt vad det var dåligt med bloggandes från min sida men jag kan förklara för er att min dator är inte på topp. Har nämnt det förut men nu är det lite värre :) idag var första gången på en vecka typ som jag fått igång internet på den så jag kunde ladda ner ett nytt antivirus program. Så nu äntligen sitter jag här med datorn i knät istället för min iphone i handen! :)


Har väl inte hänt så jätte mycket roligt i mitt liv hehe

Min grupp Whatz up! har blivit uttagna till EM i Danmark så det är jag jätte glad för! Ska bli super kul att åka dit och jag är riktigt stolt över dom som har kämpat så! Det är verkligen ett helt gäng med toppen tjejer :)
Sen har jag såklart fler dansare som blivit uttagna så som

  • Rebecka Singel 16 år +
  • Linnea Singel 12-15 år
  • Karl 16 år +
  • Fredrik 16 år +
  • Niklas 12-15 år
  • Rebecka och Julia i par 16 år +
  • Elin och Linnea i par 12-15 år
  • Whatz up! grupp 12-15 år
Här kommer lite bilder på tjejerna!







Annars har mitt liv bestått av dans och åter dans :)




Nu vet ni att jag lever och varför bloggen blir som den blir :)
Hoppas att min man kan tjäna stora pengar så jag kan få en ny dator då det börjar behövas haha


Imorgon kommer min fina hem och jag längtar så! Det är inte lätt det här kan jag tala om....


Puss och godnatt!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback