GRAVID

Ja mycket har hänt den senaste tiden som ni kanske märker :) Haft en HELT underbar sommar på gotland som vanlig och nu är dansterminen igång än en gång. Det som är annorlunda är att jag och Filip ska få en liten plutt i slutet av januari/början av februari! Och nu så börjar magen bli stor :D

Så ni ska få lite bilder hur jag ser ut just nu :)
Har köpt en ny dator som jag än så länge är super nöjd med :)
Min lilla pärla just nu :)
Min tanke är att nu när jag äntligen har en dator ska kunna uppdatera nära och kära här så ni ser min omvandling till en valross :)
Jaha här har ni lite bilder från början tills där jag är nu!
VECKA 6
VECKA 8
VECKA 10
VECKA 12
VECKA 13
VECKA 15
VECKA 17
VECKA 18 (NU)
VI är super glada. Iaf jag :D
SÅ nu vet ni alla hur allt ligger till!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lillasyster

ååååh saknar er redan och det va verkligen på tiden att du uppdaterade din blogg !

Puss på dig Älskar diiiig masssor <3

Postat av: marika

åhh vad du är fin, jag saknar dig! PUSS

Postat av: Elli

Hej Sofie!!

Har ju glömt Gratta er =) guud vad kul, hoppas du och den lilla söta magen mår bra=)

Ni har något helt fantasiskt framför er, ta han dom er kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback