underbara dagar.

Har spenderat de senaste dagarna i vår vackra huvudstad sthlm. Och jag har haft det hur mysigt som helst. Träffat underbara vänner och spenderat tid med min kära.




Bus på golvet :)


Jag och älskling tog en mysig promenad, men det va så himla kallt så den blev inte så lång hehe



Var på ikea med "kostym-nissarna"

Gav marika en presentkorg med lite smått och gott i :)


Träffade även fina Madde nu i dagarna. Saknar henne, min kära vän :) Jag Marika Madde o Ava tog en fika på NK efter vi hälsat på Jossan på jobbet och uppdaterade varandra lite iaf. Det får bli mer sånt tycker jag! :)


Nu sitter jag och väntar på att älsk ska sluta jobba så vi kan åka hem till eskilstuna. Imorgon kommer nämligen mamma o pappa! :D




jag är så otroligt splittrad. Hit eller dit? Här eller där? Ditt eller datt? Si eller så? Höger eller vänster? Upp eller ner? Öst eller väst? Ja... ni fattar :) Men det kommer nog att bli bra tillslut får vi hoppas hur jag än bestämmer mig för att göra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback