he´s home....

Efter 4 dagar i från varandra är han äntligen hemma igen! Såå himla skönt! Helt underbart faktiskt :)

De dagar som gått har mest spenerats på dansskolan och på soffan slappandes hehe Massor av EM träningar nu för om ca två veckor drar vi till Danmark på Hiphop EM. Ska bli jätte roligt faktiskt för det är ett himla härligt gäng som ska åka. Jag åker med Maria Martin och Freja en dag tidigare då vi ska övernatta hos en av Martins släktingar, faster tror jag det var. Efter EM så blir det gotland i 4 veckor MINST :) Längtar så!

På söndag kommer förmodligen familjen Funck hit och förra helgen var som sagt min familj (utom mamma) här så det känns lite lyxigt att få träffa alla under sån kort tid :) Och i framtiden hoppas jag att alla kommer oftare och hälsar på! Jag kollar på ny lägenhet varje dag men det dyker aldirg upp någon bra men så fort det kommer upp en fin trea till rimligt pris så slår vi till. Har jag bestämt iaf ;)




Stort grattis till min två fina vänner Julia och Jonte som förlovade sig igår! Super roligt! Puss på er mina vänner!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

Puss på dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback