Hej igen!

Ja hej igen på er :)

Nu var det år och dar sen kan man tycka. Men utan dator blir det svårt att hålla bloggen vid liv tyvärr. Men jag tänkte passa på nu när F är hemma så jag sno den ett litet tag.

Det var så länge sen jag skrev så jag vet inte alls vad jag ska skriva!
Sååå...
Skitsamma helt enkelt vi börjar om igen!


Efter en jobbvecka på ön blev jag dunder sjuk med en förkyldning, eller mest en hemsk hosta måste jag säga. Det började med att jag tappade rösten nästan helt och hållet (vilket var riktigt intressant att svara i telefon med ;) sen vidare till den här fruktansvärda hostan jag har nu som har hållt på sedan i måndag. Det jag känner nu är att den bara blir värre och värre. Jag sover knappt ngt då jag hela tiden blir störd. Inatt somna jag nog vid 3.30 och vakna vid 8 med världens hostattack. Så jag gick ut och la mig på soffan för att jag störde F så himlans. Lyckades få till 2-3 timmar sömn på soffan iaf som jag är tacksam för.

Men ngt jag inte förstår är varför det alltid ska bli värre på kvällarna? Efter vi ätit middag framför en film så får jag en sådan hostattack att jag var tvungen att springa till toaletten och SPY!
JA, jag hostar tills jag spyr nu!
Så det var den middagen det. Tack för den liksom.
Fruktansvärt irriterande måste jag erkänna.
Jag har köpt tabletter på apoteket och F är gullig och gör te till mig så det borde bli bättre snart tycker jag men är det lika illa i natt så ringer jag vårdcetralen imorgonbitti.



Jag ska försöka blogga lite bättre men som sagt min dator är sönder och går ej att starta så vi får se hur ofta jag uppdaterar men jag lovar att jag kommer att bli bättre inom den närmste tiden :)




Puss ovh godnatt på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback