hej hopp

nu har ännu en helg gått förbi. snabbt som tusan gick det också!

Fredagen spenerades på stan med bästa syster N, åt lunch på Spicy Hot och gick sen i affärer och bara mös :)

Lördagen, alltså igår, var det tävling i Örebro. Eller rättare sagt i Lindesberg. och det gick hyfsat bra för alla mina dansare! Rebecka och Julia kom 2a i paren och det var verkligen jätte roligt då det gått lite trögt på sista tiden. Men nu börjar det vända :) Sen i singel flickor tog sig Linnea till final där hon kom på femte palts. Hon dansade riktigt bra och freestyla som hon aldirg gjort förut så det där kommer nog bara gå bättre och bättre! Sen i högsta klassen för tjejer över 16 år så dansade Rebecka som en GUD och tog hem hela skiten! :D
Resterande dansare gjorde ett riktigt bra jobb ifrån sig och vissa hade jag tyckt att det skulle gå bättre för, som typ Niklas, men det är ju en bedömningssport!

Tävlingen var bara för starklassare så det blev en kort tävlingsdag för alla streetdancare inklusive mig! Så jag kom hem pigg och glad och full med energi och somna på soffan direkt! haha
Så kvällen blev bara mys med min bästa och lite melodifestival såklart. BurgerKing klämde vi in där också, men vart riktigt besviken. men men!


Imorgon börjar en ny vecka med massa dans såklart!
Men en ny vecka betyder även en vecka utan F och det är jag mindre glad för. Kommer aldirg vänja mig vid det här. suck. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan kramas med honom innan han somnar för kvällen :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback