im back.

Nu har det varit dåligt med bloggande från min sida den här veckan. Lite uppdate!

Jag fick komma till läkarn efter mycket om och men. Och där fick jag snällt betala 300 kr och läkaren som knappt förstod vad jag sa tyckte att jag hade ett virus som satt i luftvägarna och ville sjukskriva mig i 7 dagar. Jag gick snällt därifrån och fick ett utbrott på vägen hem då jag inte förstod vad hon sa och hon kunde inte ens ta ett blodprov om det var en bakterie utan konstaterad snabbt att det var ett virus. Så hem och sova och dricka mycket vatten fick jag som tips. usch var irriterad jag var då! Så jag stannade iaf hemma i 1 dag... Sen var det back to work! Gick faktiskt bra men himlans vad svårt det är att vara still när man jobbar som danslärare :)

Min älskade F smittade jag ju tyvärr också så han fick stanna hemma från jobbet stackaren. Men nu verkar han pigg och kry igen och är tillbaka i sthlm! Och det betyder ju dock att jag är själv igen....

JO Fs familj kom hit på ett snabb besök innan deras färd ner till sköna och varma thailand! Det var mycket trevligt och roligt att få träffa dom igen. Blir ju inte så ofta när man bor på andra sidan havet ;)


Helgen har vi spenderad lugn och skön då båda varit krassliga och sjuka. Men det var faktiskt väldigt skönt. På lördagen bjöd vi hit syster som är själv då Alex också är i Thailand och har det mysigt med sin familj.


Ikväll gick jag över till systeryster där vi lagade en sjukt god middag och såg en SJUKT bra film Despicable me heter den. är verkligen att rekommendera! :)





RIKTIGT BRA KVÄLL! TACK SIS!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback