sliten.

trött och sliten är två bra ord som passar in på min lilla kropp de senaste dagarna och speciellt idag. Kroppen vill inte riktigt göra allt det där roliga som jag vill att den ska göra :)
Men det är bara att stå ut och vänta till helgen!


Måste bara säga att jag gillar verkligen mitt jobb. Även om jag klagar då och då ;) så är det f*n i mig ett underbart arbete! :) Att ha träning och dans inte bara som hobby utan som jobb är ju faktiskt en dröm för många människor och det är just det jag har!
Imorgon ska jag ha möte med bossen och Lisa och planera nästa termin så det ska bli roligt. Mycket jobb och mycket ändringar men jag tror att vi kan fixa det galant så det blir toppen även nästa termin, om inte bättre!


Saknar min F, men det tror jag nog att ni förstått vi det här laget ;) Himla jobbigt att vara ifrån varandra hela tiden. Men imorgon kommer min älskling hem! Får iaf se han nån timme innan det blir dags för sängen :)




Godnatt på er! Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på massa roliga serier som Private Practice, Desperate Housewives och Off the map!

Cya!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback