trötter!

Dagen har varit lååång.
Började med att jag vicka för Kim 8.30-9.30 för att se ta sig hem och försöka få nån timmes sömn då jag mådde lite illa. de är verkligen så jäkla skönt att få lägga sig i sängen och sova nån timme sådär mitt på dagen. Helt underbart!
Vaknade och illamåendet var inte borta och jag var ännu tröttare än innan. Men iväg tillbaka till dansskolan och undervisa 16.30-21.30 som varje dag. Första lektionen gick väl okej men andra så blev mitt illamående värre så jag var tvungen att sätta mig ner och instuera sittandes istället. efter Broadwayjazzen kommit igång och de gjort uppvärmningen låt efter låt med styrka teknik och stretch så började jag må lite bättre. så de va skönt. och sista lektionen gick galant! Så himla underbara elever! De är min familj och jag saknar dem varje gång de inte är där :)



Jag tror helt enkelt att min kropp är lite sliten så den försöker säga ifrån på massor av olika vis, vilket jag inte riktigt lyssnar på. Så hoppas efter en god natts sömn är jag på topp igen! för nu är jag ledig i två dagar, eller har lite o göra imorgon kväll, men annars så! :)


Vårt internet lägger av hela tiden och min dator är bajs som vanligt så därför är det dåligt med bilder. Men jag ska försöka fixa de!


Här kommer en stretch bild från avancerade jazzen för ett par veckor sen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

Gravid??

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback