underbara helg.

Helgen har varit heelt perfekt! Började med att mamma o pappa kom upp i fredags. Så vi satt och snacka, gick på stan och shoppa lite och åt god mat senare på kvällen. Hela familjen var samlad och det var total lycka! I lördags så åkte jag, filip, mamma, pappa och therese (dock i två olika bilar) upp till min moster med familj i öregrund. Där har vi skrattat, ätit god mat, badat tunna och druckit gott.
Alla kusiner med familjer fick man också träffa vilket var super mysigt det med. Massa härliga busungar :)

Här är en riktig busunge :) LEON!


Igår fyllde världens bästa F år! Hela 24 år. Vi börjar bli gamla vi :)
Av mig som har varit ivrig att ge hans present sen jag köpte den fick han två biljetter till Foo Fighters som kommer till stadion den 22 juni i sommar! Kommer bli awesome! Han blev jätte glad så det gjorde mig såklart överlycklig att jag prickat rätt





Bilder från i fredags




Idag är jag inte alls pigg och kry. Känns som jag svalt en fotboll och som att jag har en sån tajt tröja att jag inte kan andas klokt då trycket på bröstet är så spännt. Har inte bestämt än hur jag ska göra med jobbet... Förlorar så mycket pengar på att vara sjuk.. men hälsan är ju viktigare.. eller? hm. ska fundera en halvtimme till....





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Du måste bli frisk så du kan jobba ordentligt sen Sofie! Annars kanske du kommer vara sjuk längre tid o då kommer vi sakna dig alldeles för mycket;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback