koh samui

japp nu ar vi pa koh samui. har varit har i nagra dagar nu. vi struntade i similian nu for att ta de senare i januari istallet. sa vi tog flyget hit istallet:) for att skamma bort oss lite bodde vi de 3 forsta natterna i en egen poolvilla! as fint verkligen! jag kunde inte sluta le nar jag sag hur de sag ut. sa sjalvklart sa dissa vi stranden dom forsta dagarna for att ligga vid varan egna lilla privata pool :) sen hade vi inte riktigt rad att bo dar mer sa vi bytte till ett billigare rum. men de e helt okej de med. lite molnigt har med. fan va trott ajg blir pa de. men solen ar framme da o da men kan molnen inte bara flytta pa sig sa de blir bla himmel? nej de e kalrt. usch va irriterad ajg blir. men idag ahr jag brant mig lite sa jag e nojd anda! chatta lite med mamma idag. o nu therese. stackars lilla mamma. hon har varit med om en rygg operation. sa nu kan hon inte ga typ for de gor sa ont. lilla lilla mamma. tanker pa dig!



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Heléne

Tack älskling för att du tänker på mig!

Tänker på dig vaje dag och vill inget annat än att du ska ha det så bra.

Puss puss

Postat av: Kim Persson

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se lite bra grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback