personalfest



japp igår hade vi personalfest. börja med ett kort möte på dansstudion där vi pratade om terminen som gått plus vad som gäller inför nästa. Sen bar de av till västerås där vi skulle bowla. jag fick för mig att jag var bra.. men ack så fel man hade! men kul var det såklart! Efter mitt lag förnedrats lite för vår förlust åkte vi till gallberget på julbord.. och mina vänner, lyxjulbord var de! fy va fint de va! Och så gott! Mysigt att göra ngt annat än att bara hänga på dansstudion. Men danssnacket kunde vi inte lämna hemma förståss hehe

Sen när jag kom hem var min Filip där. Skönt att  du är hemma igen!




Bästa laget!





Efterrättsbordet=)



Innan vi gick o la oss knäppte vi på tvn och vad ser vi där? Jo att Bangkoks flygplats har invaderats av demonstranter. Så sjukt typiskt. Så det är dey vi har haft koll på hela dagen. O det verkar rätt så kört att de kommer sätta fart på flygplatsen igen innan vi åker för han ledaren har sagt att inte kommer avgå som demonstranterna vill. och demonstranterna säger att de inte kommer lämna flygplatsen förren det är omval eller att han avgår.. TYPISKT!
Så imorgon måste vi ringa vårat flygbolag hur de ser ut för oss och så att vi får lite mer information..
Uppdaterar imorgon vad de sa!


Idag har åt jag o F lunch ute på tuna park, mycket gott! Sen shoppat lite hårgrejer så mitt hår inte går sönder helt där nere med all sol o bad.. Sen åkte jag ner till dansstudion för att han en privat med en grupp och efter det kom Nathalie så vi kunde fixa mina jazzlektioner till nästa termin eftersom jag e borta de två första veckorna.. men de blev bra... till slut!=) Ska fortsätta imorgon. känner mig lite stressad över allt. Att alla lektioner ska vara färdig planerade och ska lära ut de till alla. Ska börja packa o kolla vad man ska ha med sig.. Sen allt de här med flygplatsen. Ja, mycket i huvudet nu!


Men de löser sig! =) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback