uppdatering I



Det ser fortfarande mörkt ut för oss. Inte mycket har hänt sen igår. Men vårt flygbolag har skrivit på deras hemsidan (bättre sent än aldirg) att de inte tar några beslut förän kanske på måndag förmiddag (flyget går 19,35) så de blir lite knappt där. Annars är det bara boka om, inga pengar tillbaka stod de på en annan sida. om de stämmer är de surt men vi ska ju åka ner på ett eller annat sätt. Men så ser de ut nu iaf så ni vet.



Lägenheten idag var toppen! Så vi flyttar in 1/3 2009 =) Skönt med en större lägenhet som är bättre planlösning ¨på än en här! Så lite positvit har de varit idag.=)



ikväll har vi varit hemma hos Maria o Martin, fast Maria var inte hemma. Så jag Filip Fia o Martin hade tacos/idol/wee kväll. jag sög sm vanligt (fattar inte va de är med mig va ju inte bra på bowlingen heller! suck).



Imorgon blir de hockey! jiiipppiiiii!=D Brynäs-Timrå uppe i läkerol i gävle! Så jag ser fram emot de iaf. Men måste upp rätt tidigt om vi ska hinna springa på stan o införskaffa oss de sista innan vi drar. (när de nu blri men)




Jag älskar dig Filip. Vad hade jag gjort utan dig=)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

jaha, men vad trevligt att vi fick lägenheten då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback