Snö

oj då såg att jag upprapat mig lite i mitt förra inlägg... de blev fel första gången, allt försvann o så.. men men jag e ju ny på de här o inte så jävla haj på datorer hehe




idag hade jag mina sista fredags grupper.. sen hade jag en privatlektion med mina ögonstenar i min lilla hiphopgrupp Bling Bling.. De är såå söta o verkligen duktiga! Jätte roligt att ha dom verkligen! Tråkigt att jag inte kan se dem tävla sista tävlingen bara för då e ju vi i thailand... Anyway... Efter jag jobbat klart så satte jag mig ner för att prata lite med Lisa.. sen kom Mårten o så blev jag kvar på dansstudion ca 1,5 timme.. Sen åkte vi hem till dem o käka pizza.. Mycket gott måste jag säga... Sen var de snack om allt möjligt ( mest dans såklart, vad annars) tills ögonen höll på att klappa ihop.. så då åkte jag hem i min fina bil.. Där föresten förardörren gått sönder pappa, precis som den bakre. Så nu måste jag klättra in från passagerar sidan för att komma in haha. Tur att man e lite vig =) Massa snö ute o 11 minus... mysigt!




Nej nu är det sängen.. Måste städa o tvätta imorgon! suck!








Vi




Peace!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback