varför inte?





jaha så nu har jag oxå skaffat mig en blogg... o ja varför inte?





Sitter här i min ensamhet  i min lägenhet.. o jag har så tråkigt.. ser på two and a half men, o de e ju roligt... hatar att vara själv har jag kommit fram till.. är så van att alltid ha människor runt mig så de blir så otroligt tomt när jag inte har det... Jag har inte ens min lilla underbara Vofflis här=( saknar hennes överdrivna uppspelthet när man kliver in genom dörren hehe.. Kommer inte se henne på nästan 3 månader nu! Usch vill inte tänka på det. Hon e ju min lilla tjej.. men hon får de bra hos "mormor o morfar" hihi







 

O Filip är hemma på gotland o träffar nära o kära innan vi åker.. Själv får man stanna kvar o jobba ihop de sista till resekassan.. (inte för jag har ngt emot det men de hade varit mysigt att träffa alla innan man åker iväg)
O Nathalie är i Västerås hos Lina, hon ska sova där så hon slipper gå upp så tidigt imorgon för de ska tydligen till sthlm med skolan..
Har iaf kommit på att jag hatar att vara själv.. under hela den här hösten har jag bara längtat tll att vara själv men nu när jag är det så är de hemsk... Jag är så van att alltid ha människor runt omkring mig så de blir så tomt att vara själv.. Särskillt att sova själv.. usch! Det är typ de jobbigaste.. men lite skönt är det med. När ingen klagar på att jag tar allt täcke och att jag har för många kuddar=)









Börjar bli riktigt pirrig inför vår resa till thailand och malaysia! Börjat göra en packlista så man inte glömmer ngt... Det mesta finns ju där nere men iaf jag vill ha lite kontroll så grejerna =)



Ska nog sola lite solarium imorgon så jag inte är den blekaste på stranden när vi kommer dit!=)





Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tess

Kul med blogg hjärtat! Jag har varit på stocken och slirar framför datorn nu på småtimmarna. Så avundsjuk att ni ska åka iväg! Förra året var det jag och Johan. Han sa en avundsjuk kommentar härom dan som jag tyckte var hemskt rolig då, men nu har jag glömt det tyvärr. Aja, vi muttrade tillsammans iaf. Ska tjata på så kanske vi gör en resa till solen snart igen. Hoppas detta fungerar som resdagbok nu med? Kommer sakna dig i jul! Håll mig uppdaterad! PUSS PUSS

Postat av: Sofie

Ja jag tänkte ha det lite som resedagbok... men jag kan ju inte säga att jag fattar allt med de här bloggandet.. hehe håller mig till de lätta =D Ja de ska bli så skönt! börjar bli pirrig som bara den, åker ju nästa måndag. inte alls långt kvar. Tycker att ni kan ta en sista minuten ner till thailand så firar vi jul tillsammans där nere =) låter väl bra!?

Saknar dig massor tessan! O nu kommer de bli långt innan vi ses igen! =( ta handom dig iaf!

Puss puss

Postat av: Heléne

Hej!

Kul att du har fixat en blogg du med:)

Jag förstår att du saknar alla och att vi inte ska ses på ett tag är ju jobbigt:(

Vi ska ta hand om din älskade voffla med glädje.

Hon är en glädje spridare för många:)

Jag börjar oxå bli pirrig inför din resa men jag tror att du kommer ha det såååååå mysigt och det här är du VÄRD.

Älskar dig såååå mycket!

Puss puss

Mammsen

Postat av: Moa

Då kan man följa er resa lite här. trevligt! hoppas ni får det underbart i thailand och malaysia! Puss Moa

Postat av: Nathalie

kul att sofie skriver 1 inlägg och får mer kommentarer på 2 dagar än vad jag får på en hel vecka.

grattis sofie. är verkligen glad för din skull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback