fattar inte.

alltså jag fattar verkligen inte var jag lagt kameran! Den är helt försvunnen. Nu har jag letat överallt känns det som. Blev en städning samtidigt för att hitta den där förbannade kameran. Jag hoppas Filip har fått med sig den så jag får lite klarhet var den tagit vägen. Vet att jag såg den sist i hundväskan. Men den har ju mamma nu och jag har redan bett henne att kolla i den. Och där låg den inte. För jag vet att jag såg den i den och tänkte. Här kan den ju inte ligga för då hittar jag den ju aldrig. Så jag flytta på den och la den på ngt annat smart ställe. Och nu kan jag inte komma på var detta smarta ställe är. Jag blir så trött på mig själv ibland.


Idag är jag otroligt trött. Hade möte förut idag. Men nu efter den lilla städningen är jag verkligen helt slut. Väntar bara på att lillsyster ska höra av sig och säga att jag ska hämta henne från tåget.
Ska nog lägga mig i sängen och vila lite nu


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback