finnar.

jag hatar finnar. har dock inte så mycket, vilket jag är glad för. Men när dom väl hälsar på hatar jag dom över allt annat.


Vissa människor har ju ingen självinsikt eller vett i skallen. Jag förstår mig inte på denna männsika som förstör för sig själv gång på gång på gång. Saker som tagits upp på möten gång på gång på gång. Men ändå förstår du inte. Du gör samma misstag. Du gör fler misstag. Hur många chanser tror du att du får? Nej jag blir så trött.. För att inte bilda dålig stämning så håller ju alla käft. Men snart kommer min käft inte hållas stängd längre. Snart spricker det. Hur kommer det sig att vissa månniskor inte förstår vanligt folkvett?


Imorse åkte Filip och vofflan hem till öjn. Skjussa dom till nynäshamn. Eller han fick köra ner så körde jag hem för att vara korrekt. Han hade lite och släpa på hehe.


Sitter här i ensamheten och njuter lite faktiskt. Det är inte så att jag inte saknar min sambo utan det är att jag sällan, nästan aldirg är själv. Någonting som bara blivit och jag klagar inte på det. Hade det varit förut så hade jag nog gjort det. Jag menar ha lite tid för sig själv tror jag alla behöver. Men jag uppskattar dom få korta tillfällena jag är själv. Som tex i bilen till dansskolan. Vilket inte är så långt hehe. Tar 7 minuter att gå;) Sen har jag inte det behovet längre. Nej nu trivs jag bättre med någon. Men jag antar att det är en vanesak. Jag lovar ni kommer snart se ett inlägg där jag känner mig ensam och vill åka hem till ön. Och kommer inte det så eloge till mig =)


Har äntligen alla musik klar så jag kan lämna in den imorgon. Skönt! Och alla danser är klara. Eller.... nästan iaf ;)


Jag vill fortfarande bli rik

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback