jag är med i aftonbladet idag.

Åh äntligen har den efter längtade våren kommit till oss!
Blå himmel och strålande sol!
Jag älsklingen och min lilla voffsing.
Love it!


Var i Strängnäs och hämta vår bil idag. Jätte skönt! Var sen förbi Kickan och Lasse (pappas moster och morbror) och fika lite för de varit så snälla och hjälpt till med bilen. Så mysiga och trevliga=)
Sen bar det av hemåt för att jobba.


Ja, just det! Jag är med i aftonbladet idag! =)=)=)
Gå in på sportbladet och sen travet! Så finns jag där på en liten bild. Hihi!



Imorgon har jag fullt upp. Igen.
Men känner mig inte så stressad över det. Så det känns skönt!


Mm och sen var det här med att nu kan man ju inte ladda hem längre. Morr. Men de kommer aldirg få stopp på nedladdningarna med de här nya programmen där man kan bli anonym och att ens ipadress inte visas.
Ni vet att det är knappt 10 % av alla musikartisters inkomst kommer från skivindustrin. Alltså inte så mycket av alla miljoner de tjänar. En liten tanke bara.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback