jahapp.

Nu var det nästan slut med de roliga. Avslutningshelgen är avklarad. Gick jätte bra. Fick vara med och dansa båda föreställningarna:D jätte glad för det. Tack Andreas! Men mindre glad nu när jag tänker på hur mycket jag saknar det. Att stå på scenen är ju de bästa som finns. Att göra det man älskar och visa det för andra som uppskattar det man gör. Jag vet att jag har bloggat om det här förut men då hade jag inte samma känsla som nu. För jag hade nästan glömt bort hur det va och stå på scenen. Sen jag flytta till eskilstuna har jag bara jobbat och jobbat med att undervisat. Jag har inte tänkt på mig själv. Utan jag har gjort det jag också älskar att göra, att undervisa. Att ha elever som utvecklas och hjälpa och stötta både i danssalen och utanför. Men det jag menar med att jag inte tänkt på mig själv är att jag inte dansat själv eller tänkt på min egna utveckling. Jag vet att jag utvecklas jätte mycket. Men det är ändå inte samma sak. Bara för jag undervisar känner jag att jag inte är färdig med att stå på scen själv. Inte alls. jag är inte en dansare som har tröttnat på att dansa själv och lagt sin själ i att undervisa. Utan jag är en dansare som älskar att undervisa OCH dansa själv. Måste ta tag i det nu. Men jag har världens sämsta självförtroende! Tror inte på mig själv någonstans. Det jag egentligen behöver själv med positiva kommentarer och stöttande ger jag till mina elever. Vilket jag vet att dom uppskattar.


Är så sugen på att dra till USA nu!
Nathalie, nu sparar vi ihop pengar hela året så vi kan vara hela nästa sommar i USA!
Okej?
Funderat på var jag ska dansa i sommar. Finns det någon danssal jag kan låna i visby lite då och då?
Hmm. Värt att fundera på och ta tag i.


Mina tankar går till min chef Maria denna kväll som är så stark och har byggt upp en sån otrlig dansskola med så obeskrivlig stämning och atmosvär. Hon är helt makalös!


Saknar min hund massor

Saknar min pojkvän ännu mer.

Imorogn är det en ny dag!
God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback