ledig dag? not.

Nej dagen blev inte som planerat riktigt...

Började med att jag drog mig upp ur sängen för att gå ut med min hund. Var ganska mulet och kallt ute. Men fåglarna kvittrade så fint och den friska luften gjorde mig på gott humör ändå.
Sen var det bara att dra sig iväg till dansstudion för att ha möte om avslutningen nästa helg. Var ett intensivt och bra
möte. Sen beställde vi lite lunch och snacka lite skit som vi är proffs på haha.

Åkte hem och hämta Filip för att sen åka och hämta Nathalie vid tåget och sen lämna henne hemma så hon fick vara lite hundvakt. Sen drog vi ut till Tuna Park för att checka läget lite. Mysigt att gå på stan när det inte är så mycket folk. Och extra mysigt att gå med den man älskar mest av allt. Kollade på det mesta känns det som. Var även inne på systemet och apoteket. Fick svänga förbi dansskolan på vägen hem för att jag glömde min fantastiskt goda mat från vietnamköket i personalrummet och den ville jag ju inte att den skulle gå till spillo.
Sen hem för att plocka lite där hemma.
Gav upp rätt snabbt.
Lillsyrran låg inne i sitt rum och hade migrän. Ville inte väcka henne för hon sov så gott.
Gick ut med hunden än en gång för att komma tillbaka då lillsyrran vaknat. Knäppisen som hon är hade hon tagit fel tablett haha. Hon trodde hon tog en voltaren men hon tog en citadon! Inte konstigt att hon sov så gott haha! Ni som inte vet är citadon en rätt så stark tablett, man får tex inte köra bil när man tagit en sån och man somnar rätt så gott på den eftersom den är muskelavslappnande. Hon e rolig hon. Sen drog hon hem till sin Alex.
Tog ett bad nyss så nu är jag helt skrynklig=)
Höll på att somna så jag gick upp för att gosa upp mig i soffan.


Fått reda på ett roligt rykte idag! Hoppas det är sant! Konkurrens är bra. Men jag hoppas den är tillräckligt bra bara!


Påskmust är nästan det bästa jag vet.
eller....
Efter Coca Cola då=)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback