sista kvällen.

nej inte sista kvällen för evigt nej. Nej nej.
Men på 3 veckor kommer jag och älsklingen inte ses.
Känns lite tungt.
Kollar på när han packar sina väskor med alla grejer han ska ha med sig för en sommar på gotland. Jag kommer få packa bilen full när jag åker. Så har han glömt ngt så kommer jag ju sen som tur är.


Känner mig ganska stressad över allt just nu för jag är så otroligt trött.
Varken hjärnan eller kroppen vill hänga med.


Nu ska jag packa min hunds grejer så jag slipper göra det imorgon.





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Låter som du väldigt trött gumman:(

Hoppas att du kan ta det lite lugnt i veckan, i alla fall på dagarna.

Vet att det är mycket nu med avslutningen.

Längtar tills i helgen då vi kan träffas lite grann i alla fall.

Sov så sött och ta hand om dig nu<3

Älskar dig

Puss

Mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback