systerkväll.

Ja kameran är hittat. Som jag misstänkte var den i Filips väska... Som är på gotland! Suck! Så nu måste jag använda min gamla som verkligen inte är bra. Men men. Bättre än ingenting!


Nu sitter jag här brevid min lilla lillasyster=) Ser mumien 2 och käkar chips. Mums! Hämta henne vid tåget. Sen drog vi till dansstudion för att lämna en tröja och sen hem igen för att slappa lite. Till middag blev det max. Mums. Fast jag fick bara 5 nuggets bitar i ett 6-bitars mål. Morr. Men de fick man ju tyvärr leva med eftersom man inte orkar åka tillbaka eftersom vi tog med hem. Sen ringde pappsen och sa att han och farfar ska se 14 föreställningen på lördag så jag och syster drog till dansstudion ännu en gång för att köpa biljetter. Men såklart blev man ju lite fast hehe. Sen va de lite kaos i avancerade hiphopgrupper eftersom ingen ska vara med. Så Andreas bad mig att vara med så snällt. Och efter lite övertalning så gick jag med på det :) Men det blir bara på sista föreställningen då Julia ska bort. Så jag tar hennes plats. Det ska bli skoj. Så Nat sucka lite åt mig men stanna så snällt kvar och tittade på när hennes virriga storasyster försökte lära sig alla steg hehe.
Men nu sitter vi här som sagt och tjockar oss!


Ska vara en snäll storasyster och skjussa Nat till tåget imorgon. Blir bra de så jag kommer upp ur sängen. Har varit äckligt trött idag och tror iofs inte att det kommer vara någon skillnad imorgon men man kan ju alltid hoppas=)


Min sambo har nog varit lite trött idag med. Har ringt och väckt honom 2 ggr i kväll stackaren.


Massa o göra imorgon. Ett nummer som inte är klart men de fixar mina tjejer imorgon ska ni se ;)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback