trött men glad.

Ja nu är mina ögon så trötta att jag knappt kan hålla dom öppna!
Upp tidigt, 04.40!, för att ta flyget hem från Fuerteventura och sen sitta på ett flyg i 6 timmar och sen blev det inte att vi kom i säng för en 1 tror jag klockan var. Sen upp tidigt idag för att ta 7 båten från ön och var i eskilstuna vid 13 och sen vara på dansskolan från 16-21.30. Så jag är lite slut faktiskt. Men nu är det mitt absoluta favvo program sex and the city som bara måste ses! =) Så ett litet tag till får jag hålla upp ögonen!

Hur har veckan varit då?
Jätte mysigt att åka bort med familjen Funck. Är ju van att åka med min mysiga familj på massa resor och vet ju hur det är. Så de va roligt att få följa med dom. Och att jag räknas till familjen =)
Robin var mycket bestämd nästan hela resan men ändå glad såklart! Han fick nog lite hemlängtan där i slutet när hehe Många rop på mitt namn har det varit den här veckan! Det kommer jag sakna! Men jag kommer ju hem om några veckor igen och får mysa och kramas! Längtar!
Vi bodde på norra delen av Fuerteventura i en stad(by) som hette Corralejo (tror det stavas så iaf). Och fy vad de blåste! Första dagen låg vi och pressa som tusan. Jag hacka nästan tänder samtidigt för det blev så kallt i vinden. Men är man borta en vecka får man stå ut hehe. Helt okej väder. Kunde ha varit bättre men det är onödigt att klaga!
Mycket trevliga människor var det där. förutom på flygplatsen då. Men annars var det ingen att klaga på!
Gick på en samba pass där också på hotellet haha. Sjukt roligt! Fulaste jag någonsin dansat. Eller det var samba aerobic. Jätte konstigt upplagt. Inte alls som ett aerobicpass och heller inte som en dansklass. Och sjukt ful dans. Men det var roligt! Det var nog det enda jag gjorde som var charter"aktigt". Ätit massa god mat och shoppat lite förståss=)
Lilla syster Therese fyllde år när vi va där nere så ett samtal och ett köp av en parfym till henne blev det!
Tre kvällar var jag och Filip ute och drack lite öl på några sköna ställen med livemusik. Mys. Älskar honom!
Brun har man iaf blivit! Sjukt att jag har blivit så pass brun på en vecka! skulle jag aldirg bli förut. Men det måste vara efter asienresan färgen kommer lättare. Kul tycker jag!

Såg filmen Marley and Me idag. FY FAN! Ursäkta spräket men den va så hemsk. Jag satt och stor böla för mig själv. Var tvungen att ringa filip men han satt hemma hos robba så då kände jag mig rätt så töntig så vi la på=)
Jag älskar min Vofflan! Vill att hon ska leva massor av år! Nej nu vill jag inte tänka mer på det.

Hann träffa min Jullan en snabbis igår med! Sjukt att vi inte träffats på ett halvår! Försökte få tag i Marika med utan att lyckas. Men jag och Julia var ute med våra små hundar. Hon och Jonte är hundvakt till en liten dvärgpudel på 9 månader. Så de fick leka lite. Gick rätt så bra förutom att min hund ville sätta lilltjejen på plats och hon fatta inte riktigt det hehe. Men de va roligt att se dom leka!

Jobbet gick bra. Fick en förhandstitt på det nya schemat idag med. Spännande. Längtar redan till nästa termin. Men jag ska inte avslöja något nu innan det har blivit officiellt=)

Mina föräldrar+therese o kanske nathalie, vad vet jag=), ska kanske skaffa sig en liten hundvalp=) Jätte roligt tycker jag!

Nu chattar jag med min pappa som är ute på äventyr hehe
Min pappa e bäst ingen protest =)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback