vårkänslor.

Ja vårkänslorna bara sprutar runt om kring.

Vill bara sitta på en uteservering och mysa i solen. Men jag har inga vänner. suck. Tragiskt det låter, jag vet.
Min lott i livet med det jobbet jag har. Inte lätt att få nya kontakter. Speciellt inte i en sån liten stad som det här. Känns som man varit här lite för länge nu utan att hittat någon... Känns lite tungt nu när filip drar tillbaka till ön för att jobba. Och eftersom jag jobbar så mycket funkar det inte att ha vofflan här. Så jag kommer bli själv här nu i några veckor.
Hade varit skönt med lite vänner att umgås med. Men icke sa nicke.
Jag är ju tyvärr inte den som sätter sig själv på ett fik. Är för rastlös för det. Måste ha någon att prata med.
Längtar tills jag får åka hem. Till mitt riktiga hem gotland. Där jag kommer ha nästan alla mina vänner i sommar. Som jag aldirg ser eller hörs med iofs. Men jag vet att jag alltid kommer ha dom. På ett eller annat sätt. Och jag har lovat mig själv att lägga så mycket tid på dom som möjligt den här sommaren eftersom jag inte träffat många av dom sen förra sommaren.
 Mysa på vinäger på utegården i solen. Ta en öl på kvällen med dom närmaste och se var kvällen tar en. Oftast vidare till 2 eller 3 andra ställen:) Men det är det jag älskar med gotland på sommaren. Du kan ha en bra kväll på så många ställen. De mindre tycker jag då. För egentligen har man aldirg speciellt kul på de större ställerna. Utan det är innan som man kommer ihåg och tar med sig. Nej jag längtar verkligen. Gör så ont att bo så långt ifrån sina vänner. Och ondare gör det när man inte riktigt har hittat någon här.


Har idag jobbat första dagen av 11 dagar på raken. Så nu räknar jag bara ner!


Nej duscha håret kanske. Var ett tag sen nu. Har typ dreds hehe

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tess

Nu blir jag upprörd här borta!

Jag finns på telefonen 24 h om dygnet och du kan alltid komma hit när du känner dig ensam. Jag förstår dig hjärtat, att det känns tungt nu men jag finns runt hörnet.

Kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback