värre.

Det blir bara värre och värre. Irritationen blir bara större och större. Jag längtar tills det händer ngt!


Just nu känner att jag blir dragen åt två olika håll. Vet att Carina vill att jag ska komma hem nu egentligen och jobba med Robin. Och väntar bara att jag ska komma hem. Sen har vi Maria som vill att jag ska stanna ännu längre nu helt plötsligt. Vill sätta mig på hur mycket olika grejer som helst. Jätte roligt verkligen. Men som det ser ut nu kommer jag nog dra till öjn ändå. För det lönar sig inte alls att stanna kvar här. Men visst blir man sugen nu när hon puttar på mig massa roliga jobb. Men vi får se. Jag är en nödlösning också till vissa grejer hehe. Men jag har sagt att blir det så så löser vi det när det kommer!


Städat lite idag. Plockat och fixat. Nathalie kommer nog bli glad när hon kommer hem =D


Har hittat en jätte fin klänning idag på Nelly.se som jag e lite sugen på att ha på ett av bröllopen i sommar! Jätte fin är den!


Hatar när man tappar bort saker. När man vet att man har den någonstans men inte var. Sjuuukt störande! Tänkte lägga in lite bilder från när vi va borta. Men icke. Kameran är borta. Får ta och leta mera imorgon. Så ni får hålla er ett litet tag till!


Tankar till min bästa vän Julia som ringde mig i natt!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

Låter jobbigt med alla irritationer.

Spännande och kul att Maria vill ha dig till så mycket.

Du är en mycket duktig lärare så det är ju inte så konstigt kanske;)

Om du ser något som jag kanske kan ha så kan du väl tipsa mig.

Behöver något till Daniel o Jennys bröllop.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback