blir så trött.

Jag blir så trött på det här skitsnacket som kommer ifrån DIG.
När ska DU sluta ljuga och hitta på saker?
Varför ska de vara såhär.
Det ska väl ändå vara kul att komma hem. Eller?
Nej jag längtar bara härifrån ibland för jag orkar inte.
Jag vet att jag ska stå på mig.
och det gör jag!
Men hur mycket ska en person klara av innan man säger ifrån?
Jag har skrivit om den här personen förut.
Och hur sårad jag blivit och är fortfarande.
jag blir så trött.
Verkligen trött på att höra nya grejer hela tiden.

JAG ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN DIG
SÅ MYCKET STARKARE
JUST DÄRFÖR TÄNKER JAG SKAKA AV MIG DET DU GÖR MOT MIG OCH DOM JAG ÄLSKAR
SOM SÅ MÅNGA ANDRA GÅNGER


Jag är så otroligt glad att jag har hamnat där jag har hamnat. och juST nu är det det enda jag kan tänka på. Jag uppskattar mitt jobb och älskar det. Där är jag respekterad och älskad. Det vet jag.
 DÄRFÖR KOMMER ALLTID,
 FÖR ALL TID 
ESKILSTUNA DANSSTUDIO VARA MITT HEM

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback