kände.

ja jag kände att jag var tvungen att skriva ett litet glatt inlägg eftersom mitt förra va så himla argt :)


Jag är nämligen super-glad.!
Jag är tillbaka i E-town och dansen har börjat. Har lite nya klasser som känns super än så länge!
Älskar det jag gör! Dansa dansa dansa! det vill jag göra hela livet =)


I helgen ska jag Filip och Danne på Popaganda, som är en två dagars festival på söder i sthlm. Och där ska jag försöka möta upp Isa och Amanda! Skit kul ska det bli och ser verkligen fram emot det! Musik och sköna vänner, kan de bli bättre?


Ja, som sagt är allt toppen!
Eller.....
Nej allt kan ju inte vara perfekt, tyvärr!
Min Filip är inte här utan han e kvar på ön och jobbar och sliter. Men nu är de inte så många dagar tills vi ses så då blir jag ännu mera glad!
och så klart min lilla tjej. Min hund.
Jag har bestämt mig för att inte ta med henne till eskilstuna utan hon får stanna hos mor och far min. De vill absolut inte att jag ska ta tillbaka henne heller så allt är löst hehe
Men hon är självklart fortfarande min och bara min ;)


Nu ska jag sova så det kan bli en ny underbar dag imorgon med massa dans!



Jo en ny fin bild på mig från fotograferingen vi hade i våras sitter uppe i receptionen på dansstudion! KUL




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

du är världens bästa danslärare! du är alltid glad och positiv, och du är så himla duktig på att dansa.



/elev på let's move


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback