okej.

okej! såhär ligger det till.

Jag och Filip har fått ett erbjudande att åka till usa och jobba och det är det enda jag kan tänka på.


Från början....

Vi har varit sugna på att dra till usa länge länge. Men alltid velat stanna längre än att bara åka dit som semester. Kollade därför upp massa olika alternativ för oss att göra där. Men la det på is pga alla visum, green card mm som gör det praktiskt taget skitsvårt att jobba där så vi samlade våra pengar för att dra till asien istället. Nu för några veckor sedan var min syrras värdfamilj från usa här och hälsa på. Helt underbara männsikor som vi hade jätte trevligt med. Vi började snacka lite om våra tankar vid en middag och helt plötsligt kom vi fram till att vi kunde ju faktiskt komma och jobba för dom i deras företag! De har ett personlig-assistansföretag, som är rätt så stort vad jag förstår, precis eller rättare sagt ett liknande företag som Filips mamma har. Och deras äldsta dotter har nu två dansskolor och vill jätte gärna att jag ska komma dit och undervisa! Va ju där och hälsa på min älskade syster för ett år sen och hade då en workshop där som var super lyckad! Så de senaste vi hörde var att de har skrivit ut alla papper som ska skrivas på och skickas in till immigationsverket (tror jag det var). Det är en lång process men värt det!
Jag hoppas verkligen det blir av och allt löser sig och går vägen!
Vill bara komma dit och dansa dansa dansa.. och jobba då såklart=)
Längtar till att utvecklas och bli en sån bra dansare jag bara kan bli!

Och just därför är det det enda jag kan tänka på!


Så håll tummarna nu för oss.=)
För det gör vi!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daryl

Vi är glada över att tänka på att du kommer till USA! Vi kommer att arbeta hårt och hålla hoppas att göra detta möjligt. :D

Postat av: sofie

I think its kinda scary when you wright on Swedish Daryl=) but i love it! We are really exited and hope that everything is going our way! =) if you need something from us just send us a email and we will fix it! take care!

Postat av: Daryl

Maybe someday I won't need "google translate"... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback