iphone.

Yes jag har köpt en iphone. Mycket nöjd! Man kan göra nästan allt med den och nu är det min nya leksak:) 


Imorgon ska jag köpa ett snyggt skal till den så jag inte repar den. Den är ju rätt känslig när det är touch så det äär lika bra. För ni som känner mig är jag rätt så klantig!



rosa såklart!


Ni som försökt att få tag i mig de senaste dagarna har märkt att det inte har gått så bra. Det är pga min mobil har åkt i golvet en gång för mycket. Jätte ledsen för det för massa bilder mm har försvunnit och fina sms. Så jag har varit lite nere pga det. Men idag när Filip kom hem från jobbet hade han ett paket med sig :D Vilket jag blev väldigt förvånad över såklart. Och i paketet så fanns en ny mobil! Han hade valt ut den för det är tydligen en jätte bra mobil om man vill filma. Vilket jag gör rätt ofta med koreografier mm. Såå gullig min pojkvän! och den är även olåst så man kan sätta i vilket simkort man vill,vilket är toppen när vi åker till usa. Då behöver vi inte köpa en ny där. Tack älsklingen! Du är bäst!




Längtar jätte mycket efter min mamma och pappa nu...
Inte långt kvar!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Jag då?!:( hahaha;)<3

Postat av: Mamsen

Längtar efter dig med:) Snart är du hemma.

Puss

Postat av: Carina

Hej tjejen

Lova att ni inte visar era snygga telefoner när ni kommer hem... vi kommer att bli SÅ avundsjuka. Vi vill oxå ha sån.

Härligt att ni kommer hem snart. Vi har börjat ladda upp... även Robin, med -Vet du vem som kommer hem snart? -JO, vem "kommar" snart. -Ska jag viska -Joo. -Filip & Sofie. -Ja vill prate me Sofie.

Skynda er hem till ön igen. Kramar Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback