Fuerteventura


väldigt trött idag har jag varit. konstigt när man legat o sovit en hel dag innan.. men trött som bara den va jag. kom inte upp ur sängen fören 2. o då hade jag självklart ett missat samtal från någon jävla telefonsäljare. hatar. och ett missat samtal från Carina, Filips kära mor. Hon hade pratat in på mitt mobilsvar. De handla om att jag ska följa med familjen funck till Fuerteventura på påsklovet och jobba med robin! =) As roligt! Blir betald semster de. Längtar redan. Skönt att komma utomlands lite mera innan sommaren =)




Jag älskar att dansa.
Jag älskar allt som har med dans att göra.
Jag älskar att få göra det jag älskar varje dag.
Jag älskar att ha det jag älskar dom jobb.
Jag älskar att dansa.





Redan ont i ryggen.... efter en vecka.... hur ska detta gå....







JAG ÄLSKAR ATT DANSA!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Heléne

Kul för dig då som har en sån snäll svärmor;)

Jag skulle verkligen vilja följa med.

Ha det så bra med din älskade dans.

DU är menad att dansa livet genom, det har du alltid varit sedan du va liten liten:)

Älskar dig

Mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback