hotell.



Jag älskar att bo på hotell. att slippa bädda, städa, tvätta mm!
Nu ligger jag här i sängen med mamma pappa och therese. (inte alla i samma förståss)
Ser let´s dance. Första programmet för mig den här säsongen.
Kan inte låta bli att tänka på när jag var liten och dansade sånt. Älskade det verkligen! Kläderna och smink och klackar! Hela stämningen på tävlingarna och allt sånt. Tränade faktiskt för tony och maria som sitter i juryn i let´s dance. Tro de eller ej men så är det. Underbara tränare! Synd att man inte fortsatte! Saknar det faktiskt..
Bytte ut det mot gympaskor och mjukisar ;) Men de funkar det med!
Men annars så trivs jag bra med den situationen jag är i nu på tävlingar. Inte släppt det helt. Utan nu mera coach.!



Och imorgon gäller det!
Lycka till alla nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback