Brynäs.

idag har vi fått i ordning med det mesta här i lägenheten. Fortfarade saker som ska upp på hyllor och tavlor på väggarna men annars är det rätt så uppackat.


Träna en hund att sluta skälla av panik när man lämnar lägenheten är itne de roligaste eller de lättaste kan jag säga er! Har aldirg varit några problem förut. Men nu har hon inte varit själv en enda gång på 2,5 månad. Skit jobbigt det här. Det är som hon är valp. Massa jobb framför oss. För vi måste kunna lämna henne själv. Annars funkar det inte.. Men de e skit jobbigt!


Idag fick vi äntligen vårat nya kylskåp! Skönt med lite mer plats och fack.


Filip var borta ett litet tag på arbetsintervju så jag passade på att bara njuta av att få vara själv=)
Hade tydligen gått bra, så de låter positivt!
Håller tummarna för dig älskling!


Sprang senare ner på stan för att fxa lite presenter till Filip. Han fick lite smått och gott. Han kan ju inte hålla sig så han fick faktiskt öppna sina paket på 12 slaget. Som ett litet barn på nytt. Men vem blir inte det när det handlar om paket?!
Grattis älskling!


Imorgon kommer familjen Funck och hälsar på. Ska bli roligt att se dem igen. Har inte sett dem på 3 eller 4 månadet tror jag! De ska få skjussa ut oss till jysk så vi kan köpa våra soffor! =)


Mamma har varit och shoppat lite på ikea till oss idag med. Fick beställa över telefon vad jag ville ha. Tog lite smått och gott för förvaring och så.
De va uppe på Brynäs-Timrå ikväll! Fick massa sms (som vanligt) av mamma och hur det gick! Verka va en riktigt höjdar match, eller iaf stämningen va på topp=)
Och på lördag blir det vår tur! Då byts Nathalie och Alex ut till mig och Filip. Då är det Brynäs-Färjestad som gäller! Sista elitserie matchen innan slutspelet! Men Brynäs är redan klara. Men de blir en höjdar match än då! Så på med brynäs halsduken!=) (va fan e den egentligen!) längar verkligen! Älskar hockey!
Och i oktober ska jag o Filip med hans far Per till globen för att se Detroit- St Louis! Sjuuukt roligt! Aldirg sett en NHL match live! Och Detroit har ju så många svenskar så de lär bli en upplevelse! Kanske äntligen får se lite tuff hockey och inte mes elit "oj jag nudda dig, jag blir utvisad" serien. NEJ DET SKA BLI KUL!
Men först ser jag fram emot slutspelet! Hoppas vi får chansen att se några matcher där med! HEJA BRYNÄS! =)


God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback