lov.

idag har varit en typisk lovdag. Inga måsten, vilket jag älskar! Ingen stress, vilket jag avgudar. Hyresvärden va här en snabbis i morse för att kolla av lägenheten så inte vi åker på ngt som den förra hyresgästen åstakommit. Plus att kolla vad som skulle fixas. Tex ett eluttag som hänger löst, kranen droppar, byta kylskåp till vårt förra och lite så. Och såklart byta namn på dörren. Får post hit som inte är till oss. O våran post vet jag inte alls var den är. Har adressändrat så posten undrar väll var vi har tagit vägen. Men här är vi :) Sen va jag och Nat och shoppa loss på rusta och jysk haha. Vi fick med oss lite fynd hem!



Igår hade jag privat lektion och sen möte. Nu är nästan hela avslutningsshowen färdigplanerad. Musiken är bestämd och klar till de mesta. Skönt! de kommer bli så roligt och grymt såklart!




"The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. ..."




fiiint!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback