max.



fy vad det är gott på max! Blev lite personal med sambos träff där på max hehe. Trevligt trevligt!


Blev inget kylskåp idag heller så vi hoppas att de blir imorgon. trött kan man bli! Måste faktiskt vara lite jobbig och klaga på grannar med.. Vi e inte sånna som e sånna. Om ni fattar vad jag menar. Men en vardag kl 23.30 tycker man att det ska vara tyst? Eller har jag fel? Nån gång ibland kan de vara okej. Men de e nästan varenda kväll grannen spelar musik sjukt högt sent på kvällarna.


Stadshotellet här i stan har brunnit. Och det var inte en liten brand heller! De finns bara ett skal kvar. Och det brinner tydligen fortfarande. Nu är det bara eftersläckning som gäller men ändå. Helt sjukt. Vad bor vi i för en stad egentligen? Hörde ngt om nån maffia också. Haha kan inte låta bli o le lite när jag tänker på det. Maffia här i lilla eskilstuna. Men vad vet jag, jag kommer ju från lilla gotland. =)


MÅSTE få in alla kläder i garderoben imorgon!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback