missförstånd.

hatar missförstånd. Man blir ledsen och sårad i onödan.


Ibland är de jobbigt att vara/bli vuxen.


Idag har det varit sjukt kallt ute måste jag säga. Va ute med hunden i morse och höll på att frysa ihjäl! Så vi fick gå rätt så snabbt för att hålla värmen. Träffa en jätte söt liten gubbe idag när vi var ute o gick. Typiskt gamla att prata på som tusan när de inte har så många omkring sig. Han hade förlorat sin hund för 1 år sen och han berätta nästan hela sitt liv där för mig på 10 minter. Men de e bara va trevlig tillbaka o le o skratta. O det gör jag så gärna.


Jätte jobbigt att jobba idag med urinvägsinfektion måste jag säga. Va på toaletten precis hela tiden. Usch. De va bara att skynda sig hem o trycka i sig tabletter o vips så försvann de! As skönt!
Imorgon ska jag vicka för Carro. För er som inte vet vem Carro är så är hon är hon dans/teater/sång lärare på dansstudion. Hon är utbildad lärare, eller snart en tenta kvar eller uppsats tror jag. Duktigt pedagog och som sagt utbildad för barn. Jag ska ha hennes 5-6 åringar från 10-13 sen ska jag ha hennes showstars13-15. O på showstars så dansar man OCH sjunger. Och de ska ha mig i det. HA! Men de blir roligt!


Blev inge mys med Isa o Amandis idag. Får blir en annan dag!


Alla hjärtans dag imorgon... Kul....


Älskar dig

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Heléne

Stackare som fortfarande har ont.

Hoppas att det går över med de tabletter du har.

Du som är så duktig klara nog allt vad det gäller dans mm;)

Lycka till!

Ungarna kommer att älska dig det vet jag.

Puss min älskling

Saknar dig

Mamsen

Postat av: jeili

Inte läst här sedan ni va i thailand. Nu ska jag läsa lite ibland. :D Kram jeili


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback