Ny lägenhet!

Nu sitter jag här i våran nya lägenhet. Efter en massa slit och släp så har det mesta kommit på plats. Fick bär hjälp av Johan och hans bror så de va klockrent.. Det betyder att jag inte behövde bära så mycket alltså;) Massa skit man samlar på sig alltså. Helt sjukt. Men skönt att rensa lite. I den nya lägenheten som är en 2a. Har klädkammare o garderober, vilket jag inte hade i den förra så jag köpte en jätte stor från IKEA som vi nu också har. Så nu kan man kanske, men bara kanske få plats med alla kläder!  och skor:P
Men det jobbigaste är nästan kvar. Att städa den förra lägenheten.... Fy vad tråkigt! Och sen så packa upp allt i den nya. Men det tycker jag e mycket roligare :)



I lördags så vardet ju alla hjärtans dag.. Den började med att jag vad vikarie för Carro för hennes kurser. Och det gick bra. Kul faktiskt. Men bara för någon gång såklart hehe. Fick ett jätte gulligt sms av Filip som gjorde allt så mycket lättare. Sen var det hem för att se när lillasyster fixa iordning sig inför första gången med nya pojkvännens familj. Tog sin lilla tid att bestämma vilka kläder hon skulle ha :) Säga hejdå til henne och alex och vidare till affären där vi handla mat till kvällen. Jag fick inte visa mig i köket på hela kvällen. Och vilken måltid jag fick. Gu va gott de va! mums. Sen va de mys för hela slanten med ost och kex och vin. Mysmys.



Söndagen var de bara massa jobb. Kände mig mest trött i kroppen. Mina muskler strejkar just nu så jag tog de rätt så lugnt. Sen hem och packa packa packa.



O nu sitter vi här :)



Love it!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Heléne

Grattis till nya lyan:)

Kul att få en lägenhet som man får plats i.

Så jag försöker hjälpa till så mycket jag kan genom att hitta gardinstänger,krokar mm.

Få se vad jag hittar.

Sedan kommer vi upp och hjälper till att skruva upp det ni behöver ha på väggarna;)

Säg bara till om det är något mer vi kanske har här hemma som du/ni kan ha användning av.

Puss puss

Mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback