ont.

åh de gör så ont! Hatar urinvägsinfektion! O inget svar på vårdcentralen så man blir ju tokig på dem! Inge dans i dag. Måste ju springa på toaletten var 3 minut så... Åh va trött jag blir! Men Filip är o köper tranbärstabletter till mig. Jätte gulligt verkligen. Vad skulle jag göra utan han? Hoppas de hjälper bara...

Nu har iaf Filip kommit hem igen och han tog med sig min lilla hund. O de är så mysigt att de är tillbaka! Jag betedde mig som ett litet barn innan jultomten kom på julafton innan de kom hihi. Mys mys.
Hon matvägra i tisdags nrä vi gav henne mat. Så då fick hon vara utan. Men igår med lite inblandad korv så fick hon ner massor (tills korven va slut dvs).

Nu kommer Filip med mina tabletter.

hejsvejs

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: amanda

stackare! krya på dig!!

orkar du ses imorgon? förstår om du är trött och kanske vill umgås lite med dina älsklingar :)

Postat av: Najalla

Jag har urinvägsinfektion ca en gång i månaden.. Jag drar i mig tranbärsjuice, färsk pressad cintronjuice (1 citron). Ligger ner och håller mig varm, kissar inte på bra länge även om jag behöver. Sen efter en stund så försvinner det! Mot smärtan i magen tar jag en alvedon och en ipren samtidigt.. Lycka till och krya på dig!

Postat av: Sofie

nej fy va jobbigt att ha de så ofta. jag får typ panik för de e så jobbigt. Men tack så jätte mycket för tipsen! Tranbärstabletter från naturapoteket va faktiskt jätte bra. funka hur snabbt som helst! Så det rekomenderar jag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback