söndag.

Så var ännu en söndag avklarad! Gick bara bra. Kände mig ovanligt pigg. Fattar inte varför men till o med inför den sista lektionen (den sjätte alltså) så hade jag massa energi kvar. De va nog bara för att jag tyckte det var så roligt. Tycker allt med dans är så otroligt roligt just nu! Vår semester satt perfekt. Tänk om man hade den dansglädjen jag har nu för ett par år sen. Tänk vad mycket hade varit annorlunda. Visst kan man ångra saker men jag vill inte tänka så. Gjort är gjort och man får lära sig av sina misstag. Och det har jag gjort. De hoppas jag de flesta gör.
Jag som tror så gott om alla människor tror det iaf :)


Två dagar kvar tills min lilla älskling kommer!



Längtar så mycket!


och så kommer min sambo också:) För det kanske man ska börja kalla varandra nu? Eller så skiter vi i det hihi


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback