trötter.

Nu e jag trött. Jobbig dag. Men mina små knattehiphopare va underbara idag. Eller underbara, jag kanske inte ska ta i men.. Så kul när de har taktsinne o lär sig direkt! Kul att träffa alla elever som jag inte sett än. Kom på att de va första måndagen för mig på teminen för de andra har jag varit antingen bortrest eller sjuk på.
Efter dansen ringde jag syster Nat för att förhoppningsvis kanske hon var hemma ikväll! Men nej.... Hon var hos Alex. Men de e så söta så de gör ingenting=) Men priset man får ta e ju att man får sitta själv ännu en kväll..
Imorgon kommer förhoppningsvis min Filip och min lilla vovvsing! Men först ska jag jobba... Men sen så!



En del människor tycker man både är patetiska och synd om samtidigt. Många som gräver sin egen grav utan att märka det själv... Och saker man gör måste man stå för.. Ledsen att säga det men så är det tyvärr. Bara att inse..



Tänker på min lilla mamma som har så ont.. O nu ska jag ta Vofflan ifrån henne... Dumma mig!
Och min pappa som nog är världens bästa pappa.. Ja, han är det!



Bilen gick igenom besiktningen idag. Läckte lite olja o kamremmen måste bytas. Men annars var den fitt for fight!



Packa kanske? hm....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pappsilappsingen

klart du inte är dum. Det är ju så att Vofflan är en sån hund som man tycker väldigt mycket om. Gratulera dig själv att du var så duktig att du valde just den hunden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback