vad hände?

hot om skolskjutning här i eskilstuna. vad hände med världen? sånt fanns knappt när jag gick iskolan. nu lät de som de va evigheter sen jag gick i skolan. men de hände inte. o nu känns de som fler o fler skolor blir hotade. Nats skola hade bombhot inte för så länge sen o nu här i e-tuna. de kommer ju hända ngt snart. så jävla onödigt. fick höra nu att de bara va en kille som skämta om de. men hallå, vem skämtar om sånt? trött blir man.


Va o skrev kontrakt med hyresvärden idag. Har lägenheten från den 1 mars. Men jag ringde och prata med de som bor där nu och de har redan flyttat ut. Såå vi kommer flytta in i den nya lägenheten den 16 feb! Riktigt sköönt! Roligt att inreda en ny lägenhet. Myys.


De blev en oväntad avslutning på dagen. Daniel drog med gänget på afterwork på Café Sylvia. O där drog vi i oss ett par öl. Kul att göra annat än bara träffas på dansen=)


Möte imorgon kl 13.


När kommer du hem?
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: towe

gissa om jag var rädd när vi satt inlåsta i klasstummet typ 3 timmar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback