välkomna till hajk

precis när jag skulle lägga upp de här inlägget la sidan ner. sjukt störigt. men här är det iaf!


igår började dagen seg. båda jag e therese orkade verkligen inte öppna ögonen fören klockan var halv 1 tror jag. på med vänner boxen, som är mitt bästa köp från thailand, o sega i sängen lite till. Sen ville jag gå ner på stan för att kolla läget. Så jag drog med mig syster. Blev en snabb men kaprik sväng. Köpte en marlene birger kofta (som jag sett på jätte länge) och en marc polo kofta, plus en sjal för 1400! värsta kapet! så vi drog oss hemåt efter det =)

Sen fixade vi iordning oss lite för att dra till v-ås. Tåget gick tio i 4 så de va lite surt för föreställningen börja in förens 7. Men då kunde vi äta innan o så tänkte vi! Men så blev de ju inte.... Efter en stressad gång till tåget med minsta lilla marginal han vi med. Tåget kunde ha kommit från stenåldern (ja jag vet att tåg inte fanns då men ni fattar). det ska ta typ 35 minuter att åka från e-tuna till v-ås. Men inte våran lilla resa nej =) tåget gick sönder 200 m innan kålbäck stationen. Där stod vi helt stilla mitt ute på en åker. Motorn var död. O där satt vi i 1,5 timme. Innan ett nytt tåg kom för att "rädda" oss hehe. Värsta mission att klättra ur de första tåget för att gå på rälsen till det andra tåget. men vi kom fram till v-ås kvart över 6 tror jag. så vi han ju inte ära ngn mat. så de blev en korv på pressbyrån =) Fan vad jag saknade min bil då kan jag säga!

Föreställningen var kanske inte så mycket att hänga i julgranen. Men syrran va ju bäst som vanligt i det hon var med i =)

Vi slapp åka tåget tillbaka iaf. Johan kom o tittade med oss så vi åkte med han hem. Snällt! OCH skönt!

Idag har varit ännu en tuff med rolig dag på dansstudion. Men mest tuff. Mått så jävla dåligt. Så massa värktabletter och massa vatten och självklart ett leende på läpparna så tror jag ine det var någon som märkte de =) Hoppas jag mår bättre imorgon bara...

Jag ska köpa ny bil. Asful. Men den funkar o är billigt =) Bättre än ingenting känner jag. Man är så låst när man inte har någon bil. Jag har inte haft bil på en vecka o tycker de e svin jobbigt. mest med handlingen. Men snart är det löst. SKÖNT!

Min pojkvän är den mest underbaraste och omtänksammaste som finns. Fick ett sjukt gulligt sms idag när jag jobba som gjorde resten av min kväll.



SAKNAR ER MED =)





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback