ibland så.

vill man bara försvinna genom jorden och aldrig se tillbaka...


Ibland känns allt så värdelöst och pissigt rent ut sagt!
Ibland vill jag att allt ska vara annorlunda...
Ibland är jag olycklig
Ibland känner jag mig så j*la kass
Ibland känner jag mig värdelös
Ibland finns inget att se fram emot
Ibland vill jag bara gråta
Ibland vill jag inte vara den jag är
Ibland känns som allt jag gör blir fel
Ibland är jag så osäker på mig själv




Men varför är ibland så ofta?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamsen

låter inte kul min Älskling!

Kom hem så får jag ta hand om dig;)

Men DU är BÄST!

Pusssssssssssssssssssss

Postat av: N

man är väl inte så jävla kass om man ska på BRITNEY på tisdag????!?!?! WOHOOO! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback