städa.

Fy vad det är tråkigt att städa. Blä. Men.... Fy va skönt när man är färdig!



Vi var på fårö igår och grilla med familjen nathalies värdfamilj från usa! Hur mysigt som helst. Som ett litet barn klättra jag på raukarna. Blev ingen solnedgång för de kom massa moln som förstörde men de va toppen ändå.

Har fått ett jätte roligt erbjudande som vi kommer nappa på om det går igenom. Vill inte säga vad det är fören det är nästan säkert. Men jag ser fram emot de så! och det är once in a life time experience! =)

Måste ner på stan men vet inte riktigt hur jag ska komma ner för jag vägrar att cykla ;)
Kanske får skippa det idag....

Nej tillbaka till min städning!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback