dålig på det här.

Nej jag är typ sämst på det här med bloggande just nu

Men jag gör inte så mycket mer än att umgås med älsklingen och jobbar. Mest jobbar faktiskt.

I helgen ska vi på bröllop, min kusin gifter sig och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Lite panik över det. Har en jätte fin klänning men den är sjukt kort så det kommer bli jobbigt att sitta i den. Och sen känner jag mig inte så tränad längre eftersom det har blivit ett litet uppehåll med det. Som jag hatar! Men är man sjuk så är man. Ska nog ut och springa sen faktikst. Eller inte "nog" utan jag SKA ut och springa sen!=)
Det är det som är lite jobbigt som dansare på så sätt. Man är mest tränad och har snyggast kropp hela året förutom sommaren då man vill va snygg! Nej så ändring på det. Ut och springa träna lite mage och armar så man börjar komma igång lite!


Nu ska älsklingen åka tillbaka till jobbet efter en lunch med mig!
Ska pussa lite på han innan han går!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback