eskilstuna.

yes nu är jag "hemma" i eskilstuna. Syster Nathalie tar studenten imorgon så vi åkte upp imorse.
Det här med hem är lite svårt har jag kommit på. Alltså var man ska kalla just ordet hem.
Jag är ju hemma nu i eskilstuna, men även hemma hos mamma o pappa är ju hem och i visby hos Filip är ännu ett hem. Jag förstår när folk inte fattar var jag ska när jag säger att jag ska hem =)
Men här i eskilstuna är nästan mest hem nu iaf. Här har vi vår lägenhet, våra grejer och jobb.


Det har varit riktigt varmt idag. När jag var ute med hunden så kände jag sån sommar känsla när vi gick där i skogen där vi alltid går. Men allt var så oroligt grönt och fint. Fåglarna kvittrade så fint. Ja det var helt enkelt mysigt =)


Nu är mamma i v-ås och lämnar dricka till nathalie tills imorgon så jag väntar bara på att hon ska komma hem med kina mat . MUMS!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback