Grattis Nat!

Grattis Nathalie till studenten!
Och Alex med såklart ;)

Kom hem från deras studentmottagning för ett litet tag sen. Det var farmor, faster med man och kusin, mor och far, farfar från vår familj och lite fler från Alex släkt. Men de var trevligt! Massa god mat och alltid trevlig att träffa släkten. De är ju på deras lilla egna sätt men det är släkt :D

Bästa presenten Nathalie var iaf en sak!
Biljett till BRITNEY!!!!!!!!!
Jag Nathalie och Therese kommer stå där skrikandes och bara njuta! hih
LÄNGTAR!





GRYMT!

Imorgon ska jag först ha en liten svensexa kl 10 sen ska jag hoppa in på SHAPE. Jätte roligt! Men just nu är jag väldigt trött så är inte så pepp:)


I natt ska vi se Detroit-Pittsburgh. Sista matchen!
Får se om jag orkar vara vaken!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback