åh.

Inte världens bästa dag kanske. Vakna efter en dröm där jag var vädligt irriterad på en viss person och när jag vakna kände jag att irritationen var kvar.. Men som tur va behövde jag inte umgås något med den personen idag.
Var och testa klänning idag med Maria och Lisa som smak råd. Fick testa två stycken. Den första va fin men satt som as. Jag hatar min kropp! Den är för smal! Inga bröst och fan jag hatar den. Så där sa jag det. Och jag står för det. Den andra klänningen satt väl sådär men iaf bättre än den första. De fick såklart sy in den lite och så. Och det viktigaste var att jag ska kunna dansa i den. Inte jätte fin men kommer passa i sammanhanget.
Sen iväg till dansstudion och träna med kusken Mats. Börjar sätta sig nu. Så det känns bra. Och sen var det vanliga lektioner och alla danser är fördiga nu. SKÖNT


Imorgon ska jag vicka för Johan på Årby skolan. Och det är på skolan klockan 8! INTE kul!


Får se hur det blir nu med allt. Blir nog ingen ö för mig innan Fuerte. Måste stanna kvar och jobba.=( Måste ta ett flyg eller något på måndag morgon. A jag vet inte alls...


Har räknat ut hur mycket jag betalat av på min skuld till mina föräldrar nu när Nathalie bott här nästan ett år. Ganska mycket faktiskt. Vill bara bli av med den så snabbt som möjligt. Sen ska jag aldirg låna pengar av någon igen!!!!!! Kanske någon bank men inga personer. Slutar aldirg bra....Pengar förstör allt


Tycker att mycket är orättvist just nu. Mycket som inte går ihop i mitt huvud just nu. Mycket som handlar om pengar. Allt ska alltid handla om pengar. HATAR det! Varför gäller det inte samma för alla?


Just det fick papper från skatteverket idag.....
Kul säger jag bara.....
Fick återbetala.......
4398 j*vla kronor!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Inte mycket som är bra just nu..



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Oj oj oj!

Vad har hänt?

Kan du inte få någon som vickar för dig på söndag?

Låter inte som du haft en bra dag:(

Postat av: Sofie

nej. Trodde nathalie kunde ta dom men hon kan inte. så nu vet jag inte hur allt blir. så vi kommer inte åka med er på söndag. filip åker hem tidigare och jag får väl ta ett flyg eller ngt. vet inte alls...

Postat av: amanda

usch, låter inte alls kul! :( hoppas det blir bättre snart!

du verkar ha fullt upp till helgen, men du kanske hinner med en fika eller så? fredag/lördag?



saknar dig tjejen! pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback