beslutsångest.

Jag önskar att jag hade ett sådant jobb så jag kunde ha semester och göra vad jag vill och känner för i sommar! Men det har jag inte så det bli till att jobba. Var vet jag inte än. Måste höra mig för om jag behövs ngt i sommar. Så vi får se hur det går. Har nog iaf bestämt mig för att åka med på EM i Slovenien i sommar. 1-5 juli. Sen är det hultsfred som man mer än gärna hade åkt på. Men jag får nog bestämma mig för det ena eller det andra. Tyvärr. Och då blir det nog Sloveninen. Behöver lite mer semester den här sommaren än förra iaf känner jag. Jobbade på tok för mycket för att klara av en ny termin med nya koreografier och ha nya krafter. Inte för att jag klagar. Absolut inte! Jag hade den bästa sommaren på länge! Ja den bästa sen man börja sommar jobba tror jag. Men lite ledigt behöver man.


Var i västerås idag med Maria och Fia och såg på en dansföreställning uppsatt av några estet 3or. Nathalie var en otroligt bra DJ samt person i rock hehe. Fias knä är paj, men idag kunde hon röra det lite granna. Men inte stödja sig på det. Jag hoppas hon får hjälp snart så de blir bra så snabbt som möjligt!


Sen iväg och jobba ett par timmar. Och imorgon är det tävling här i eskilstuna. I Disco då. Så jag är nog den enda på hela dansskolan som inte är involverad! =)
Så jag ska vicka för Daniel imorgon. Ska ta hans två balettlektioner. Har itne fått något material eller musik. Så jag hoppas han har lämnat en lite lapp vad jag ska göra. För det har han lovat!


Mår fortfarande skit. Känns som halsfluss fast ändå inte. Jag har inga halsmandlar för de operera jag bort när jag gick i 5an eller ngt. Så det sätter sig längre ner i luftvägarna. Så de e tungt och obehagligt att andas. Jätte jobbigt faktiskt.


Bara 3 veckor kvar innan vi sticker till Fuerteventura! Längtar redan! Måste boka båtbiljett hem först bara eftersom flyget från från visby. Måste kolla när flyget går bara så vi vet när vi ska ta båten hem. Måste kollas upp snarast!



Älskar dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

sofien!!!

Jag funderade på att åka till hultsfred hörde att Metallica kommer missade dem i globen!

Snälla kan vi väll! bli lite skitiga o så :)

puss miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback