bilen är hittad.

Polisen har äntligen hittat vår bil! I Strängnäs... Vet inte varför den är där men där står den iaf. Polisen ringde vid lunch och sa att de skulle ringa tillbaka om vilket skick bilen va i. Efter 5 timmar hade de fortfarande inte ringt. O jag börja jobba vid 5 så Filip tog på sig att ringa dom. Iaf, efter en massa telefonsamtal till polis, försäkringsbolaget, bärgare mm så står den iaf på en verkstad i strägnäs. Jag tror det var pappas morbror som hade varit och kollat på bilen och det såg inte ut att vara några större skador på den. Startlåset var sönder såklart men stereo mm va kvar. Så däcken i bakluckan finns säkert också kvar. Så imorgon blir det att snacka med försäkringsbolaget och kolla vad som händer nu. Sen ska vi också ringa utredningspolisen om snorungen som snodde bilen. Vad de har gjort med honom. Jag tycker ju personligen att han inte ska få komma ostraffat ur det här utan isf betala vår självrisk o sånt. Men vi får se vad som sägs imorgon.



Tack för alla fina kommentarer igen!
Tess jag saknar dig som bara den! Du e så duktig som pluggar på som du gör! Tyvärr är jag inte hemma då! Ska till Forteventura med familjen Funck! MEN det måste lösas att vi kan ses nån annan gång. Och om inte så får vi ta hela långa sommaren och umgås extra mycket då! Det är min plan med alla mina andra vänner från ön=) Får passa på på sommaren mer än vanligt eftersom jag inte varit hemma sen i höstas! Helt sjukt! Men så är det! Så ligger det till mina kära vänner! Hela sommaren ska vi umgås för jag har inte träffat er på allt för länge! Saknar er massor!



Svar till mormor Lisa är att Filip längtar efter dom där kroppkakorna! Så fort vi kommer hem så får vi komma ut till er och äta upp oss lite=)



Ja jag måste bara skriva lite om våren också. Jag vill att den ska komma nu nu nu! Fick en liten hint idag när jag var ute med hunden när fåglarna kvittra ute i skogen. Men så har vi den här slasken. Hatar det! O när man går ute i skogen är det bara massa geggamojja överallt. JÄTTE roligt att ha en gyllen vit hund! NOT! Stackarn blir duschad var och varannan dag. Men hon är så duktig. Jag vill att solen ska skina i mitt bleka ansikte och ha solglasögon och sätta på mig skinnjackan! Längtar. Men någonting jag inte längtar till är när det kommer bli så varmt att jag inte kan använda mina uggs längre! De varmaste och mysigaste skorna jag ägt! Nu börjar dock ullen inuti försvinna eftersom jag använder dem tok för mycket. Men de e så skönt att inte frysa om fötterna. Jag brukar tillochmed inte ha strumpor i för dom e så gosiga inuti=) Så dom kommer jag sakna under sommaren. Men det är nog det enda!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback